Tuesday, June 20, 2006

hilang dan muncul

tiba-tiba aku merasa hilang dengan semua pesan-pesan yang kamu tinggalkan di layar kecil itu. Aku menarik nafas panjang buat sebuah tatapan yang bermakna dalam bagi kamu, bagi kecil matamu dan bagi sungguh besar nya klan mu yang sudah mendunia.
Kau bisikkan kata klan sekali lagi di antara tetesan-tetesan hujan yang mengalir di luar sana, dan kau bisikkan kata abadi yang tak akan pernah abadi diantara hembusan-hembusan nafas dan tangisan-tangisan yang tak pernah keluar.

aku merasa muncul kembali dengan dengan semua untaian kata-kata mengandung kata klan yang kamu dan aku tak mau peduli, kata klan yang akan kita kenang di satu hari nanti, hari yang mungkin akan menunjukkan betapa deras tetesan-tetesan yang tak pernah kita biarkan mengucur. Aku menatap kecil pandanganmu dengan pandangan yang besar dan luas, dan merasa bahwa aku muncul dan hilang, muncul dan hilang lagi.

aku merasa hilang dan muncul dengan untaian lagu knock me off my feet, mengingatkan aku di kota kecil di negaramu, kota yang tak pernah kamu kunjungi.

paholyothin road, 20 juni 2006, 03:48 pm.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wow, i wonder how does it feel to be loved by a realmuhy? i am sure it will be lovely and always lovely.
siapakah wanita ber-klan khusus itu? who is the lady with the specific klan? i wish it would be me
(ku klux klan).

1:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

To Mr./Ms.Anonymous....yeah!being loved by a guy like muhy can make you say that girl is very lucky.Why? because he is so special.. he's a kind-hearted man with strong personality, so deep..a strict person but gentle, can make him misunderstood.. speaks with authority but respectful..a man of few words but full of life..how interesting, isn't it? one thing more I love most is he's being so humble and practical.hey girl!! you've touched the heart of a man who hardly falls in luv... that's how i knew him... a luv lyk this is worth fighting,no matter what it takes.

Hi muhy. its sad that we're not that close as before so i can easily ask you, who's the lucky girl..however if it is so,just be confident that you are well loved by her as you are,make that love be your strength...fight for life together.im happy for you and i miss u

6:17 PM

 
Blogger RealMuhy said...

wow.. too much 4 me, missess anonymous. hehe
i m a bastard, indeed. how to thank for the overwhelming words?

9:26 AM

 
Blogger ana said...

hi muhy...saya muncul kembali dan kita akan tetap 'berbagi' spt biasanya...ketika kamu muncul, i'll give you a hint, ok?

5:16 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Y u misses miss anonymous,u dont even know her!haha!yeah maybe you do.But dont believe u,why u kip snobbing her then?...y bastard,dont ever say that.Things jz happend.Mis u really haha!Life is boring if nobody can make me feel bad!hehe

6:28 PM

 
Blogger RealMuhy said...

hi ana,
selamat muncul kembali, senang melihat tulisan tulisan penuh tawamu. what is the hint, btw?

miss ano, yeah. nobody knows anonymous. thanks for adding comment dou.

9:55 AM

 

Post a Comment

<< Home